מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 פרזול בעיצוב הבית

 

פרזול הוא חלק אינטגראלי מעיצוב הבית שלנו. למרות שחלקנו עלולים לתפוס את מוצרי הפרזול כטריוויאלים בנוף העיצוב הבית, או כמוצרים אשר "נבלעים" בתוך מכלול הרהיטים בבית וכלל לא חשים בהם - פרזול הוא הרבה מעבר מה שחשבנו עליו. אם נשכיל להשתמש במוצרי פרזול בתבונה ולשלבם בחדרי הבית - נוכל ליהנות ממוצרים איכותיים ועמידים לאורך זמן ולטאץ' ייחודי לעיצוב ששמור רק לנו. איך עושים זאת? הכל במאמר הבא.

 איך מתחילים לבחור מוצרי פרזול?

בחירת מוצרי הפרזול היא הצעד הראשון בדרך לשימוש הפרזול לטובת עיצוב הבית. רצוי לרכוש מוצרים מחברה איכותית אשר חלה את דרכה בשווק מוצרי פירזול בסיסיים כגון צירים, ידיות עץ ושמן טיק, כמו כן מעניקה את כל הפתרונות האפשריים בתחום הפרזול. חברה כזו תוכל להעניק לכם את הטוב ביותר בכל מה שתצטרכו - פרזול למטבח, לחדר האמבטיה, לסלון ועוד. חברות גדולות המתמחות בתחום גם מעניקות שפע של פתרונות עיצוב תחת קורת גג אחת. חוץ ממוצרי פרזול, תוכלו למצוא שם גם מוצרים נוספים אשר ישדרגו את המראה הכללי של הבית.

איך נוכל לנצל מוצרים אלו בצורה האופטימאלית?

על מנת לנצל את יתרונותהם של מוצרי פרזול, יש קודם כל להחליט על סגנון העיצוב השולט בבית. האם המטבח שלכם מעוצב בסגנון כפרי או הייטקיסטי? אם מדובר בסגנון כפרי - מוטב לבחור מוצרי פרזול גדולים, מעוטרים וכבדים לארונות המטבח. אם תבחרו בסגנון הייטקיסטי אשר דוגל במינימליזם - מוטב לבחור במוצרי פרזול קטנים - כגון ידיות קטנות לארונות ולמגירות. כך תוכלו למצוא פתרונות עיצוב לכל חדר בבית - הסלון, חדר האמבטיה, ועוד.

מה התקציב שעלינו להקדיש לקניית מוצרי פרזול?

ובכן, התקציב נקבע קודם כל לפי כמות המוצרים שתרצו. מומלץ לערוך סקר שוק קטן על מנת לאמוד את המחיר הממוצע בשוק, וכן להתרשם מדגמים, מותגים והצעות מחיר. אל תשתגעו בתקציב לקניית מוצרים אלו, התאימו את התקציב שלכם בהתאם למחירים הממוצעים בשוק. בהצלחה!

 

 

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009