מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מחיצות

עולם של מחיצות הוא עולם רחב ומגוון. יש סוגים רבים של מחיצות. ישנן מחיצות ניידות ויש מחיצות ניידות מתקפלות, יש מחיצות אקוסטיות מודולריות, יש מחיצות רצפה תקרה. יש מחיצות מחומרים שונים, בגבהים שונים ובעוביים שונים. 

תפקידן של מחיצות הוא לחלק חללים. מחיצות מאפשרות לחלק אולמות גדולים למספר אולמות קטנים ובאמצעות חלוקה זו לאפשר ביצוע מספר אירועים באותו זמן. מחיצות מחלקות חללי עבודה פתוחים לנישות המאפשרות לעובדים רבים לעבוד באותו חלל ולמנהלים לעקוב אחר העבודה המתבצעת במקום. מחיצות מפרידות בין אזורים שונים בבית. בקיצור, יש מגוון רחב של תפקידים בהן משמשות מחיצות ולכן קיימים סוגים שונים של מחיצות כדי לענות על הצרכים בהתאמה מלאה.

יש מקומות בהן נדרשות מחיצות באופן זמני. למטרות אלה מתאימות מחיצות ניידות. מחיצות ניידות יכולות להיות ממספר חומרים ומספר צורות גימור כמו גימור אלומיניום, פורניר ועוד. מחיצות ניידות יכולות להיות מתקפלות ואז בגמר השימוש פשוט מקפלים אותן ומאחסנים אותן עד ששוב נוצר צורך להשתמש בהן.  מחיצות אלה הן בדרך כלל דקות בעוביין, בעלות שלד אלומיניום עם דפנות לוחות במגוון צבעים. מחיצות אלה ניתן להוסיף להן לוחות לבידים צבעוניים. מחיצות ניידות בדרך כלל מוצבות על גלגלים ויש להן מעצורים כדי שניתן יהיה לקבוע את המחיצה במקומה ללא חשש. 

מחיצות שנועדו לשימוש במקומות עבודה שם עובדים בשיטת האופן ספייס הן מחיצות אקוסטיות, מודולריות. מחיצות אלה עבות יותר ממחיצות ניידות. מבנה המחיצות דומה, שלד אלומיניום עם דפנות בהם יש לוחות אקוסטיים וגימור בד במגוון צבעים. מחיצות אלה ניתן לשלב עם לוחות שעם ולוחות מחיקים, זכוכית או מלמין. מחיצות אלה הינן מודולריות וכך אפשר לפרק אותן או לבצע בהן שינויים בקלות. הן מתאימות למקומות עבודה כי אפשר להעביר בהן חיווט תקשורת וחשמל.  

מחיצות מתקפלות מעץ

מחיצות דקורטיביות מאפשרות לחלק חללים גדולים לחללים קטנים יותר מחיצות יכולות להיות מחיצות שלמות או מתקפלות, ניתן להתקין מחיצות ניידות או קבועות. ההתקנה של מחיצות דקורטיביות היא פשוטה. יש היום מחצות מתקפלות מעץ שהן מרהיבות ביופיין. יש הרבה סוגים של מחיצות מתקפלות מעץ, כמו למשל מחיצות אתניות בסגנון הודי או יפני, ניתן למצוא גם מחיצות דקורטיביות העשויות מעץ כמו אקורדיון שהוא מן סוג של דלתות הזזה קלו שניתן להפריד באמצעותן חדרים שונים. ניתן למצוא פרגודים יפניים לחציצה קלה, או להסתיר אלמנטים מיותרים בחדרים השונים. ניתן למצוא מחיצות יפניות בקליניקות שונות, ניתן למצוא אווירה מיוחדת באמצעות מחיצות מתקפלות מעץ.  ניתן למצוא היום הרבה דלתות מתקפלות שמיועדות למחיצות דקורטיביות. יש דלתו אקורדיון המיוצרות בסין, ומחירן הוא זול יחסית לשאר הדלתות מסוג זה.  ניתן להפריד חדר אוכל או מטבחים, וכן אולמות שונים באמצעות מחיצות מתקפלות מעץ. היתרון של מחיצות מתקפלות הוא שניתן לבנות אותן כמחיצה בבית על מנת לחסוך  עלויות של בניית חדרים. יש הרבה שמשתמשים במחיצות עבור סגירת מרפסת או מחסן. גם חצייה של אולמות אירועים, ניתן ליישם באמצעות התקנה של מחיצות מתקפלות מעץ.

סגנונות שונים של מחיצות מתקפלות העשויות מעץ

ניתן למצוא מחיצות מתקפלות מעץ בעלי סגנון כפרי ואקלקטי. ניתן להתאים את המחיצות המתקפלות לפי הסגנון בבית. חשוב לבדוק בכמה מקומות פני שרוכשים כמות מסוימת של כמה מחיצות מתקפלות העשויות מעץ. המחירים של מחיצות מתקפלות מעץ הם הרבה יותר כדאיים מאשר דלתות העשויות מעץ.  המחיצות הדקורטיביות, במיוחד שהן עשויות מעץ, מהוות כריהוט לכל דבר, וניתן למצוא עיצובים שונים ומרהיבים של מחיצות אלה. יש מחיצות בגילופים מעניינים בעץ, שיכולים להוסיף פן אמנותי בכל חלל.   

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009