מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

סוככים עברו הרבה גלגולים, אבל ייעודם נשאר עד היום- סוככים מהווים חציצה- חציצה בין שמיים לארץ, בין תנאי מזג האוויר לבני האדם שרוצים להנות מהטבע גם בימים סגריריים או ימים שטופי שמש.

בימינו כבר לא בריא להיות בחוץ בצהרי היום של אמצע הקיץ- השמש הקופחת עשויה, בחשיפה ממושכת (שכן בחשיפה קצרה הגוף שלנו מייצר ויטמין D שנחוץ לבריאותו של הגוף), ליצור כוויות שמש, התייבשות ועוד תופעות לא נעימות שעדיף בלעדיהן.
כמו-כן, בימים גשומים של אמצע ינואר, כשכבר התקלחנו פעמיים (פעם אחת במקלחת ופעם שנייה מגשם שתפס אותנו לא מוכנים) ובכל זאת אנחנו רוצים ליהנות מאוויר צח.
סוככים נועדו בדיוק בשביל זה.

סוככים יוצרים חציצה. הם יוצרים הפרדה בין תנאי מזג האוויר לבין הארץ- הגנה שאמנם לא מושלמת, אבל מספקת מספיק מרחב נשימה כדי שאנשים יוכלו לשהות בחוץ גם בתנאי קשים של מזג אוויר, יהיה זה יום חורף או יום קיץ.
סוככים מאפשרים ליהנות מהאוויר הקר שבחורף והרוח הנעימה שבקיץ, ולאפשר לאנשים ליהנות מהטבע (אפילו אם זה טבע עירוני בצורת מכוניות סואנות וכבישים אפורים), וכך למרות תנאי מזג האוויר השהות בחוץ הופכת להיות נסבלת אם לא נעימה.

אז אמנם- סוככים לא מספקים הגנה מושלמת, כי השמש תמיד נעה (או ליתר דיוק כדוה"א תמיד נע סביב השמש ועל צירו), ומהגשם לא נהיה מוגנים לחלוטין (כי הוא בא מהצדדים, בעזרתה האדיבה של הרוח), אבל זה עדיין מספיק טוב כדי לאפשר לנו להנות מאוויר צח בקיץ (במקום חום מחניק בבית) ואוויר קר ומרענן בחורף (במקום אוויר מרענן בבית).
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009