מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מחיצות זכוכית הם סוג של מחיצות בינות סוגים שונים של מחיצות תלוי בגודל, בסוג, בעיצוב, ובחומרים שבהם נרצה להשתמש וכן הלאה.

 

מחיצות זכוכית הם האופציה העדיפה והפופולורית בינות קבלני בניין, מעצבים, אדריכלים וכמובן והכי חשוב הלקוחות.

מחיצות זכוכית מיושמות בעיקר במשרדים באזורים שונים במשרד כמו למשל איזור קבלת האורחים.  וכן בעצם בכל מקום אחר ובפרט בכל משרדי השירות השונים בהם הפקיד יושב מאחורי מחיצות זכוכית לטובה הביטחון שלו.

 

מחיצות הזכוכית צריכות להתאים לדרישות הסביבה שלהם. הן לדרישות העיצוביות למרות שסיבה זו כמעט מיותר לציינה כי לרוב כשאנו בוחרים לחצוץ באמצעות מחיצות זכוכית אזי שבחירתנו זו נתקבלה על חשבון שיקולי אסטטיקה אבל דרישות נוספות מוצבות למחיצות הזכוכית.

מחיצות זכוכית צריכות לדעת לחסום רעש ולעמוד בפני רעידות קלות , חום וכן הלאה.  

 

במקומות מסוימים עושים שימוש במחיצות זכוכית שבנויות מזכוכית כפולה וכך יודעות להתמודד טוב יותר עם זעזועים וכמובן שזכוכית מחוסמת יודעת להתמודד עם חום טוב יותר.

 

מחיצות זכוכית שנועדו לבודד בנויות משתי שכבות של זכוכית שמחוברות יחדיו בדרך כלל מסגרת של אלומיניום,  בין הזכוכיות יש סופחי לחות על מנת שנימנע מלחות בין הזכוכיות, לעיתים עושים שימוש גם בגז ארגון שמשפר את הבידוד מטמפרטורות ומרעשים שונים.

 

מחיצות זכוכית שנועדו להגן על העומד מאחוריהן , היא זכוכית העשויה מזכוכית וחומרים פולימריים שונים שהופכים אותה לעמידה בפני יריות של נשק קל. רובה. כך נוצרת מחיצה משוריינת שמסוגלת לעמוד במספר פגיעות מסוים של קליע. מחיצות זכוכית שמשמשות כלי רכב של צבא עמידים לאש מקלעים ומינים שונים של רסיסים.

 

מחיצות זכוכית מחוסמת היא זכוכית שעברה תהליך חימום בשבע מאות מעלות ולאחר מכן קירור מהיר באוויר. תהליך זה מחשל את הזכוכית והופך אותה לחזקה פי שלוש עד חמש מזכוכית רגילה.

 

למחיצות הזכוכית סקסיות ואלגנטיות משלהן והמון משמעות סביבתית. ראשית ברמה האסטטית אין יפה יותר ממחיצות זכוכית, זאת גם בשל העובדה שהן שקופות ובעצם מאפשרות מחיצות ללא מחיצות, מחיצות הזכוכית אינן מפרות את החלל הכללי של החדר בו אנו שרויים וכיוון שהן שקופות מחיצות הזכוכית אזי שאפשר לראות ולחוש את כל הגודל של הבמנה וזאת במקרים אחרים לא יכולנו להשיג באמצעות מחיצות שאינן מחיצות זכוכית.

כמו כן מאוד קל ונוח ולעצב באמצעות מחיצות זכוכית. ישנן מחיצות זכוכית שאפשר להעמיד על צירים וישנן מחיצות זכוכית שיודעות להתקפל אחת בתוך השניה. על מחיצות הזכוכית אפשר להוסיף כיתוב מפואר או לתלות מדפים ובעצם המחיצה, שאמורה היתה להפריד ולתחם בין אזורי המתחם ובכך לסגור "ולחנוק" אותו מעט, מחיצות זכוכית הופכות להיות רהיט פונקציונאלי ומאוד אסטטי בסביבת המתחם בה בחרנו להשתמש בה. אפילו בסרטים אפשר לראות לא מעט סצנות בהם מחיצות זכוכית מפרנסות את המסך.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009